Ga naar inhoud


Digitale Ontvanger waar 2 kaarten in kunnen nl,pl


Gast

Aanbevolen berichten

Vlak voor mijn definitieve beslissing begin ik te twijvelen over de keus van de ontavanger.

Het zou in de eerste instantie een dreambox worden maar veel tijd om mee te spelen heb ik niet.

Ik wil met 2 lnb's de astra en de eutelsat/hotbird willen kijken.

De nederlandse en de Poolse kananalen via een officiele poolse cyfra + kaart maar nu komen er enkele vragen.

- De ontvanger moet 2 kaart sloten hebben, welke type is de beste?

- Op de poolse site ( cyfra+ )staat bij een losse kaart verkoop de type's van de ontvangers die geschikt zijn en hier over maak ik me het meeste zorgen over.( er staat niets in dat die bv in de dreambox,topfield of een van dat soort ontvangers)

Wie kan me verder op weg helpen met info in welke taal dan ook, Nederlands Engels Pools Duits.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou oppassen met de ontvangers op de officiële site van Cyfra+. Vergeef me dat ik die dingen niet ken, maar het zou best kunnen dat het ontvangers zijn die door Cyfra+ zijn goedgekeurd, en dat zou best eens kunnen inhouden dat die dingen, net zoals de Nederlandse door Canal Digitaal goedgekeurde dozen, erg beperkt zijn in hun mogelijkheden. De codering van de Nederlandse zenders en Cyfra+ is hetzelfde, maar ook dan is het allesbehalve zeker dat je Poolse ontvanger de Nederlandse smartcard zal lezen.

Koop gewoon een ontvanger met twee CI-sloten, en als je dan gaat voor een bekend, Westers merk moet het wel lukken. Merken als Topfield, Humax, Strong, Panasonic en vele andere.

 

Gezond verstand: koop een ontvanger in het land waar je woont (Polen of Nederland, dat wordt niet duidelijk uit je bericht). Scheelt een hoop als er iets mis is!

 

Succes!

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat hij de twee ingebouwde kaartlezers kan gebruiken (ja toch?). Dan denk ik dat de DB zelfs één van de goedkoopste alternatieven is. Reken maar 80 euro per CAM, dan valt het prijsverschil met een gewone ontvanger helemaal in het niet.

 

Nuja, je moet maar kiezen. Succes!

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...