Ga naar inhoud


splitty


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een splitty gekocht om mijn org c+ te delen met een strong 8000 en een xtreme met tetra 1.0. In de strong werkt het perfect maar in de xtreme niet: melding no card insert. Ook niet met de xcam. Wie heeft ervaring met splitty? Wat doe ik verkeerd?

 

Groet Aka

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doet die c+ kaart het wel als je hem rechtstreeks in de Extreme drukt. Probeer het eens andersom ofzo. Dat zal je vast wel geprobeerd hebben neem ik aan. Ik heb er geen ervaring mee. Die splitty zit toch met een kabel aan elkaar verbonden ? misschien heb je wel een draad bruikje ofzo.

DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Splitty betaat is een card reader en drie clients. In de catrd reader komt de org c+ en de clients in de deco's. Card reader en clients zijn met tel. kabeltjes verbonden. Naar de strong 8000 doet het perfect, naar de xtreme niet, ook niet wanneer ik de client van de strong gebruik. De org. C+ kaart doet het wel in de Xtreme en doet het ook wel in de Xcam. Alleen de cleint wil niet in de xtreme en ook niet in de xcam. Dus ik vraag mij af kan een Xtreme wel overweg met een splitty????

 

Groet Aka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 4 topfield 3000 ci pro met de splitter kun je 3 recievers aansturen. Nu leven we in een tijd dat alles draadloos is. Weet iemand of er ook draadloze splitters zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...