Ga naar inhoud


Fun wissen????


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een Plastic funkaart (groen/blauw) en mijn probleen is dat ik 'm toen ie leeg was makkelijk kon proggen. Maar nu er file's op staan en ik er nieuwe op wil zetten lukt dat niet. Toen maar de search functie gebruikt en toen heb ik gelezen dat je 'm eerst moet wissen b.v. met PonyProg. en dat lukt me dus niet. kan iemand me verder helpen zodat ik weer nieuwe files op die funkaart kan proggen.<P>Henri. confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klopt ja,<BR>Ik zelf wis hem gewoon met chipcat,maar heb ook wel eens gelezen dat andere gebruikers dat niet lukte.Ik heb wel een andere kaart kleur (paars) maar weet niet of die er mee te maken heeft.<P>magnum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik die "recovery_flash.hex" met chipcat prog(dat is het programma waar ik 'm de eerste keer wel kon beschrijven) krijg ik de melding: AVR Device-error $AC53000. P.S ik gebruik een vp20 en m'n schrijft (als ik de search gebruik) dat dat moet kunnen.<P><BR>Henri. confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt of je kaart tegen schrijven is beveiligt. Ik heb wel eens gelezen over het renamen van de int-eeprom file naar flash misschien moet je hier eens op gaan zoeken.<P>Ikzelf gebruik een funprogger naar volle tevredenheid, deze zijn niet duur (35,-) en zijn ook eenvoudug zelf te bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier ook een paarse en een groen/blauwe funcard.Ik prog ze allebij met chipcat2.3 Maar het wissen lukt mij ook niet met beide kaarten met chipcat. Ik gebruik hier het programma icprog voor om te wissen.<BR>Dan is het proggen met chipcat geen probleem.<P><BR>vogelaar

2 x DM8000HD, DM800HDse, VU+ Ultimo 4K, VU+ Duo 4K SE met T90, Draaibare Triax 110, Deltastar gregorian 120, Laatste OpenPli, LG65UB980V 4K TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let wel heren dat de 2 Lock`s niet aan gevinkt moeten staan.kreeg toen ook zo`n vervelende melding tot dat ik de vinkjes weg haalde toen ging alles prima.Chipcat of ponyprog maakt niet uit welke.Suc6<BR>Oja het is maar een idee hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...