Ga naar inhoud


Canal + met tegenmaatregelen hacking


Gast

Aanbevolen berichten

Heb heden de nieuwe Satellite binnen en las het volgende (quote):<P>Canal+ heeft bekend gemaakt op 11 september jl. bij het franse boeket Canal Satellite een grote technische tegenmaatregel te hebben getroffen (ECM) bij de vertoning van de film Star Wars. Enkele dagen eerder werd bij een belangrijke voetbalwedstrijd van het Spaanse Canal Satellite Digital een soortgelijke actie gehouden. Canal+ maakte bekend in elke regio waar het actief is (met Mediaguard) soortgelijke maatregelen te zullen treffen. In augustus maakte Thierry Schluck (directeur van het Franse boeket Canal Satellite) bekend dat de uitwisseling van alle officiele (Mediaguard) smartcards in alle regio's voorzien is vanaf het eerste kwartaal 2002. De uitwisseling, bekend onder de codenaam "Chacarte" moet de hackers op achterstand brengen, zodat alleen officiele kaartgebruikers de gecodeerde Mediaguard signalen kunnen zien. Eerder zou de omwisseling eind dit jaar plaatsvinden. In continentaal Europa zijn meer dan 5 miljoen officiele Mediaguard kaarten in omloop.<P><I>Ik ben benieuwd wanneer de Chacarte daadwerkelijk van start zal gaan.</I> wink.gif" border="0 <P>KM

Link naar reactie
Delen op andere sites


naar mijn weten heeft premw ook nieuwe kaarten uitgegeven en wat hebben ze er aan gehad na een dag was er alweer beeld. dus we wachten maar rustig af of die kaart wissel uberhaub wel door gaat. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou me er maar niet zo druk over maken.<BR>Ik heb gewoon die hele Star Wars film gezien.<BR>I didn't feel the force of Canal Satellite.<BR>Die van Obi Hum wel.<BR>Niks aan het handje.<P>Groetjes,<BR>Humpty D. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

rolleyes.gif" border="0 Vanaf 1-10 werd C+ bij mij C-! Check met vriend met identieke 3in1 Funcard geen probleem(zelfde dag gemaakt)! Zijn Fun werkte bij mij wel! Na enig eliminatie,mijn slotconclusie. Hij de laatste dagen niet naar C+ gekeken, ik wel. Ergo ik heb een signaal van C+ opgepikt wat mijn Fun alleen voor C+ zenders onbruikbaar maakte! mad.gif" border="0mad.gif" border="0 Helaas pindakaas, was deze lol van korte duur.Mastera+Chipcat+Duck was goed voor weer een nieuw avontuur! laugh.gif" border="0 Theowl laugh.gif" border="0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor de een gewoon is voor de ander misschien nog wel vreemd! Ik weet dat er gewisseld wordt maar had dit nog niet mee gemaakt. Maar als dit de maandelijkse wissel was hoe verklaar je dan dat 2 exact dezelfde kaartjes verschillende reageren op ontvangst van C+? confused.gif" border="0confused.gif" border="0 Theowl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...