Guest Posted October 2, 2001 Posted October 2, 2001 Heb ik eindelijk mijn paarse funcard binnen krijg ik hem niet geprogt.<P>Ik heb een MasterA II en gebruik het liefst ***geen-reclame*** 1.7. Met gold en silver cardjes niets aan het handje, maar met de funcard krijg ik de hele tijd sync error<P>Kan iemand mij uit de brand helpen ??<P>PS: Ik heb ook alle andere progs al neergeladen, maar daar lukt het ook niet mee.
Guest Posted October 2, 2001 Posted October 2, 2001 Hai<BR>Gewoon chipcat 2.3 gebruiken! Gaat hier fluitend met mastera 2 en paarse kaart
Guest Posted October 2, 2001 Posted October 2, 2001 Dat heb ik ook al geprob., maar die geeft de volgende melding<P>AVR Device Error
digit Posted October 3, 2001 Posted October 3, 2001 klink simple maar ik zou je compoort settings eens goed checken!<BR>Of anders heb je je kaart in chipcat wel <BR>geselecteerd.<p>[ 03-10-2001: Message edited by: digit ] één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!
Guest Posted October 3, 2001 Posted October 3, 2001 Hi,<P>Ik heb alles al eens geprobt, maar voor de zekerheid nog even bij Du. gekeken. Maar wanneer ik op write klik krijg ik Sync Error.<P>Ik zal het van de week eens op een andere pc proberen.
Guest Posted October 3, 2001 Posted October 3, 2001 Er is ook een kans dat de kaart stuk is. heb ik gehad met een piccard2. probeer het met een andere funcard.<BR>succes
Guest Posted October 3, 2001 Posted October 3, 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by MarKos:<BR><STRONG>Hi,<BR>Ik heb alles al eens geprobt, maar voor de zekerheid nog even bij Du. gekeken<BR>.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Met fun en de Mastera moet je er op letten dat als hij mode 1 aangeeft je hem op 4 moet zetten..........0=0
Guest Posted October 3, 2001 Posted October 3, 2001 Hallo MarKos,<P>Ik heb eveneens de Mastera II en de paarse Funcard.<P>Alles werkt perfect.<P>Heb je volledig de juiste procedure gevolgd.<P>Deze is bij Duwgati te vinden <P>Groetjes,<P>Humaxuser
Guest Posted October 5, 2001 Posted October 5, 2001 Duw de kaartstevig in de MasterA zodat het kleine ledje vlak naast de cijfercode gaat branden. Wellc=icht dat dit het probleem is.
Recommended Posts