Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kan ik met de D**k 3in1 files.<BR>De nokia 9500 het zelfde proggen als ik altijd met mijn humax 5400 doe?<P>mvg Berry

Posted

Bij de startup code inderdaad even C-CAM International aanvinken en wegschrijven. Natuurlijk de correcte settingslijst erin (of de ECM-patch laden). En vervolgens naar Ticket op Sirius kijken smile.gif" border="0

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...