Ga naar inhoud


settingslist voor DB dacht ik voor A, H, S en T


Gast olav12

Aanbevolen berichten

@All,

 

ik dacht dat er een settingslist was voor Astra, Hotbird, Sirius en Thor. Maar ik kan hem met geen mogelijkheid hier vinden op het forum.

 

Kan iemand mij helpen???

 

mvg

Olav

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ga dit weekend ook weer 'n recente lijst op m'n site zetten. Deze lijst is ook gebasseerd op de lijst van Pet123, met hier & daar wat aanpassingen (iets betere indeling) Ik denk dat vrij veel mensen zoals ik de combi Astra/Hotbird/Sirius & Thor hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht erop. Ik ben ook iedere keer Pet's lijst aan het aanpassen voor de satellieten die ik ontvang (A, H, T, S, en A28 [voor de BBC's])

 

Fidel

Wavefrontier T90 [5W, 0.8W, 4.8O, 13O, 19.2O, 23.5O, 28.2O], DM800se; DM8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Satellite Europe,

 

als een lijst wil maken graag.

 

@All,

 

Ik ben nu zelf aan het hobbieen geweest met Lama en ik heb op een of andere manier kans gezien om de providers weg te mikken. Dus ik kan nu niet op provider zoeken wat wel een stuk makkelijker is.

 

Weet iemand hoe ik dat had kunnen voorkomen??

 

mvg

Olav

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap er niks van. Ik ben nu al 3x opnieuw begonnen met het maken een zenderlijst en telkens zijn die providers weg. Ik heb bij Hemertje gekeken maar daar staat ook niks over.

 

Ik snap er geen klap meer van.

 

mvg

Olav

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Satellite Europe,

 

het kan zijn dat ik een fout gemaakt heb. Maar als ik de lijst download en hem in Lamaware open dan krijg ik alle satellieten te zien en niet de lijst die jij opgaf in je download.

 

mvg

Olav

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Satellite Europe,

 

aan mij ligt het niet. Ik heb de goede gedownload en ik krijg sats. te zien van 45 oost tot west. Dus ik weet niet wat het probleem nu. Maar volgens mij klopt er aan uw kant iets niet helemaal.

 

mvg

Olav

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satellite E.

 

Ziet er goed uit. Precies met de indeling die ik ook wil. Ik hoef alleen Astra 28 gr bij te scannen voor de BBC

 

Dank

 

Fidel

Wavefrontier T90 [5W, 0.8W, 4.8O, 13O, 19.2O, 23.5O, 28.2O], DM800se; DM8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
@Satellite Europe,

aan mij ligt het niet. Ik heb de goede gedownload en ik krijg sats. te zien van 45 oost tot west. Dus ik weet niet wat het probleem nu. Maar volgens mij klopt er aan uw kant iets niet helemaal.

mvg
Olav


Heel vreemd! Zoals je kunt lezen hebben andere mensen geen last van dit probleem. Mischien ligt 't aan je Diseq settings?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Satellite E.

Ziet er goed uit. Precies met de indeling die ik ook wil. Ik hoef alleen Astra 28 gr bij te scannen voor de BBC

Dank

Fidel


Dank je, mischien kan ik Astra 28 oost er ook nog bij zetten, al kan ik 't zelf helaas niet testen. Nou ja, deze zomer wil ik 'n Wavefrontier gaan plaatsen & dan kan ik de meeste interessante satellieten krijgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Satellite Europe,

 

ik begin er steeds minder van te begrijpen. Het gekke is namelijk dat de lijst nog niet eens in de DB is geweest. Ik download hem, pak hem uit, open hem in Lamaeditor en krijg alle satellieten te zien.

 

dus snappen doe ik er steeds minder van. Ik ga nog ff zoeken.

 

mvg

Olav

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...