Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast

Nokia 9902 + X-CAM

Aanbevolen berichten

Gast

Hi all,

De X-CAM die ik onlangs bij de SatBoer heb gekocht, heeft een versie XCrypt 1.02, die niet goed werkt op m'n Nokia 9902: constant freezes + crashes. Nu zou ik deze graag updaten met de laatste versie (XCrypt 1.05), maar het lukt me niet een connectie te maken met de bijgeleverde X-CAM Programmer op m'n Nokia, en updates met FunCards werkt enkel met XCrypt>1.04 :-(

Ik zoek dus iemand met een andere receiver (Humax, XSat, Dreambox, ...) in de omgeving van Limburg of Luik/Maastricht/Namen die me wil helpen de X-CAM te upgraden naar de meest recente versie. De X-CAM loader + Funcards heb ik reeds, inclusief kabels.

Graag zou ik ook jullie ervaringen horen met Nokia + X-CAM. Op het .NL X-CAM support forum hoor ik dat de X-CAM voor sommigen perfect werkt op hun Nokia 9800/9902 (zie lijst ontvanger), en dan weer constant crashes+freezes voor anderen. Heeft er iemand reeds goeie ervaringen en met welke XCrypt versie? Met of zonder hardware voor 9800/9902?

--

Met vriendelijke groet,

Bart

-

Nokia MM 9902S + X-CAM CI-Module + X-CAM Programmer

2x Fun6 card + MultiPro Serial+USB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen