Ga naar inhoud


UCAS V3.0 ???


Gast

Aanbevolen berichten

Heb net een nieuwe Matrix reloaded gekocht. Als ik in het CI menu ga zie ik UCAS V 3.0 verschijnen. Ik probeer de MR software er via funcards op te downloaden, maar ik geraak niet eens tot aan het menuutje waar hij me vraagt om de 1ste kaart er in te stoppen. Zou het kunnen dat de CAM defekt is ? Iemand een ideetje? Heb een Sammy DSR9000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb het met de laptop geprobeerd okk met de juiste drivers wordt de CAM niet gezien... Ik heb hem ondertussen in dowload mode gekregen op mijn Sammy maar telkens ik de eerste fun erine duw zegt ie 'image corrupted' na een tijdje. Ik blijf verder zoeken maar zal moeten denken een CAS interface aan te schaffen. Niet makkelijk te vinden in de burrt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

Je kon via setup menu komen bij upgrate firmware?

 

Heb je een flash en eeprom file geprogd op de fun kaart??

 

Heb je de juiste fun kaart gebruikt bij de juiste groote van de file? (voor fun 5 heb ik 3 of 4 eeprom files)

 

Fun 6 file werkt blijkbaar in sommige gevallen niet goed. Gebruik een fun 5 file.

 

Anders vind hij de kaart corrupt.

 

succes

Xtrend 9500

42 28 23 19 13 oost

Samsung 40inch 6030 3D tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Alfret,

 

Gebruik een fun 5, maar blijkbaar was Chipcat de schuldige. Ik probeer het nu met ***geen-reclame*** en de eerste kaart zit er al in! Duimen dus... Bedankt voor de info!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...