Ga naar inhoud


EPG Topfield 4000PVR werkt niet/niet goed


Gast

Aanbevolen berichten

Bij mijn Topfield 4000PVR 40Gb werkt de EPG niet of niet goed. Op de zenders als Pro7 werkt het wel, ik kan dan ook gewoon naar de volgende dagen etc. kijken en daar een opname programmeren. Maar op de nederlandse zenders krijg ik uitsluitend het huidige programma en het daaropvolgende te zien. Wat doe ik fout en hoe kan ik dit verhelpen??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welkom op sat4all met je eerste bericht. Niet om lullig te doen, maar over dit onderwerp is al erg veel geschreven. Je doet niets fout. Het ligt gewoon aan Canal + die de epg niet volgens de standaard DVB specificaties uitzend. Ze gebruiken hiervoor een "eigen" systeem en wel Mediahighway die in principe alleen werkt op Canal + goedgekeurde ontvangers én op de Topfield 5000. Marktbescherming zullen we maar zeggen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Davelaar,

 

Kenmerk van een Forum is dat je er vragen kunt stellen, antwoorden kunt krijgen EN KUNT TERUGZOEKEN in de antwoorden en gestelde vragen.

 

Mogelijk moet je dat eerst even doen voordat je een vraag stelt die al ZOVAAK in ZOVEEL van de forums hier voorbij is gekomen.

 

Ik heb het even voor je gedaan, en kijk maar even hier:

 

http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...;fpart=1#607019

 

Hopende op meer constructieve bijdragen of echte vragen van jouw kant,

en natuurlijk met de vriendelijkste, welgemeende groet,

 

Bink.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn excuses voor de vraag maar was al 4 dagen aan het zoeken en vond het niet. daarna heb ik me maar geregistreerd zodat ik toch gebruik kon maken van de zoekfunctie en vandaar de vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wil dit nu zeggen dat je met een TF5000PVR wel een hele EPG-week kan vooruitzien of heb ik dot fout begrepen?

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval 2 dagen van te voren. Kijk maar eens in deze thread, kompleet met screenshots

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...