Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo medesatters,

Ik heb (nog steeds) 't volgende "probleem"

Mijn FUNCard loopt nog steeds vast na een aantal keer zappen over de div providers en kanalen.

Heb al gewisseld van +CAM 3.1, naar 3.2, naar 3.2a, maar dit helpt helaas niet.

Nu zou ik graag willen weten of er veel verschillen zit tussen de "diverse" soorten FUNCards, waaronder ook de paarse Waver.

Heeft iemand hier minder last mee, of achtervolgt dit euvel iedereen en komt niemand daar eerlijk voor uit wink.gif" border="0

BTW, maakt bij mij ook geen verschil tussen Engelse of Ned. versies van de +CAM's.

Iemand een antwoord hierop?

Posted

Er is bijna geen verschil in deze kaarten,alleen de eeprom kan anders zijn en dat maakt niet veel uit.(1ne heeft de 24c64 en de andere de 24c65)

Wat uit kan maken in het schakelen is de eeprom int die wil nogal lastig zijn.Probeer eens een andere file of maak er zelf 1tje. <img src="graemlins/bavaria.gif" border="0" alt="[bavaria]" />

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...