flatlijn Geplaatst: 2 juni 2004 Geplaatst: 2 juni 2004 Ik heb in mijn Echostar DSB 9800 een Multichoice kaartje zitten en een IRDETOCAM module. Nu gaat hij langzaam weer een beetje wat dooen maar nu het volgende. Ik krijg nu wel weer op zowat allen NED kanalen onderin mijn balk te zien welk kanaal er is, welk programma er is maar helaas geen beeld.....even later verdwijnt die informatie en geeft ie weer de melding: geen signaal..... wat zou dit kunnen zijn? Een defecte CAM module.....?? Barry
Boelo Geplaatst: 4 juni 2004 Geplaatst: 4 juni 2004 Waar woon je? Anders kan je wel 1 van mij lenen. ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
prutsie Geplaatst: 4 juni 2004 Geplaatst: 4 juni 2004 Lijkt meer op een defecte LNB, coax probleem (f connectortjes niet goed aangesloten of kortsluiting bijvoorbeeld), of een defecte tuner. Probeer BVN tv eens. hier wel continue beeld dan wat anders defect maar de cam zal het wel niet zijn. Je kan de cam er ook eens uitrukken en kijken wat de ontvanger dan doet. Wel de ontvanger eerst uit natuurlijk voordat je de cam eruit haalt of er weer in prikt. Met spanning erop kunnen zowel de ontvanger als de cam kapot. succes, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
flatlijn Geplaatst: 5 juni 2004 Auteur Geplaatst: 5 juni 2004 ik heb mijn 2e apparaat inmiddels aan de praat gekregen en heb nu weer beeld. de eerste is wel ergens overleden du.. bb
Boeliehumax Geplaatst: 5 juni 2004 Geplaatst: 5 juni 2004 probleem met wegvallend beeld doet mij denken aan een lnb probleem. Ik had dit zelf ook andere lnb die iets nauwkeuriger was met de frequentie (vorige had afwijking van 5 mhz). Nu nieuwe lnb en de echostar werkt weer prima
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen