Ga naar inhoud


fahcore_65.exe hoe er van af?


Hyunday magic

Aanbevolen berichten

Ik had ineens konstant 100% processor belasting in xp home. fahcore_65.exe neemt hier 99% van voor zijn rekening.

Na wat speurwerk blijkt dit iets met folding te maken hebben.

Instanties kunnen dus gebruik maken van de rekenkracht van mijn computer, zoals ik het begrijp. De accu van mijn laptop is nu in no time leeg.

Hoe kom ik hier van af?

Ik kan de map waarin in dit staat ook niet deleten.

er komen steeds bestanden terug

 

Magic

The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eerst moet je de service uitschakelen anders kan je hem niet deleten. Normaal gesproken moet je hem dan via start-configuratie-software kunnen verwijderen.

 

fahcore_65.exe is een onderdeel van Folding@Home (een soort SETI client) en kan o.a. via je Screensaver gedraaid worden. Voor de juiste instellingen kan je Hier kijken.

Regards

 

'Life Is A Joke'

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook even kijken met welk email adres die client voor folding geiinstalleerd is en dit doorgeven aan organisatoren van folding, dan wordt meteen die deelnemer eruit geknikkerd vanwege het illegaal installeren van een client op jouwn pc. (als je hem tenminste niet zelf geiinstalleerd hebt natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem opgelost.

 

Er was nergens een een installatie van folding@home te vinden, alleen een aantal bestanden zoals vermeld

Ik heb net zo lang processen gekilld, tot ik de map c:\win32\dll, waar alles in stond, kon verwijderen.

Verder alles m.b.t deze lasten in het register verwijderd en de bijbehorende bestanden uit de windows directories verwijderd.

 

En zie daar de processor heeft weer rust en mijn batterij is weer long-life.

 

Jongens bedankt

 

Magic

The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...