Guest Posted November 29, 2001 Posted November 29, 2001 Heb mijn mastera in 6 mhz gezet schrijf een GW of fun 5.1 maar als ik hem in mijn 54 zet geen uitzending. Wie helpt !! Ollegrieze
Guest Posted December 4, 2001 Posted December 4, 2001 Je moet dan eerst wat meer info geven zoals: welk programma gebruik je om te proggen, welke files prog je, krijg je ook foutmeldingen tijdens het proggen etc. Mijn mastera werkt zonder aanpassingen met chipcat onder XP.
Recommended Posts