Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heb mijn mastera in 6 mhz gezet schrijf een GW of fun 5.1 maar als ik hem in mijn 54 zet geen uitzending.

Wie helpt !!

Ollegrieze

Posted

Je moet dan eerst wat meer info geven zoals: welk programma gebruik je om te proggen, welke files prog je, krijg je ook foutmeldingen tijdens het proggen etc.

Mijn mastera werkt zonder aanpassingen met chipcat onder XP. laugh.gif" border="0

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...