Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo, ik heb hier een probleem:<p>Alle providers werken op mijn funcard (5in1). Ik houd mijn files zelf up to date met de nieuwste keys. Een probleem heb ik op dit moment met Palco. Het D+ pakket kan ik wel ontvangen behalve de Palco's.<p>Heb al verschillende files geprobeerd op de diverse sites maar krijg het niet werkend, heb de laatse keys geprobeerd (OD key)<p>Wie heeft het juiste antwoord waar ik moet gaan zoeken??.<p>P.s. op mijn GW in aston 1.05 werken de de P's wel<p>km confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Posted

Even in de sektie "Humax" van dit forum kijken.

Men heeft wat gevonden om de interne Allcam van de Humax uit te schakelen.

Posted

Palco's werken weer, probleem zat hem bij Palco<p>tech. foutje!!!<p>Have fun,

Bonzi <img src="graemlins/thumb.gif" border="0" alt="[Duimpje]" />

Posted

Was dit technische foutje een ongeluk of gewild? rolleyes.gif" border="0 <p>Als het zo verder gaat dan zullen we met de kerstdagen een video'tje moeten gaan huren in de videotheek. laugh.gif" border="0

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...