Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heb een funcard3 (AT90S8515 met 24C128)<p>gebruik ***geen-reclame*** 1.81 en/of chipcat 2.3<p>krijg het niet voor elkaar:

chipcat 2.3 geeft alleen aan de funcard 24C64

met welke software kan ik wel met een mastercrd

mijn kaart bewerken?<p>Heeft iemand met deze combinatie ervaring.

Posted

@hobbytv

Als je de instelling gewoon laat op 24c64,dan denk ik dat het ook wel zal gaan.

Probeer het eens ff uit.

Groetjes Satwolf

Posted

@ hobbytv

met de funcard 3 kan je gewoon de 24c64 files proggen.

de 24c128 heeft zoveel geheugen.

ik denk dat we deze misschien in de toekomst wel kunnen gaan gebruiken.

volgens mij is er ook geen software voor de 24c128 tevinden.

ik ben zelf ook in het bezit van een funcard 3 en werkt perfect.

prettige feestdagen en een voorspoedig 2002.

ibby<p>[ 26-12-2001: Bericht gewijzigd door: Ibby ]</p>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...