Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik maak gebruik van 2 gold kaarten in mijn humax 5400. Mis ik bepaalde zenders omdat ik geen fun kaarten gebruik? Ik snap echt niet wat het verschil is tussen deze kaarten.......?

Posted

simpel,FUNcard heefd meer geheugen je kunt er veel

meer op schrijven,zo is het mogelijk om er 3 systemen

op een kaart te schrijven <img src="graemlins/beerchug.gif" border="0" alt="[Proost!]" />

groeten

ps koop snel een kaart,je mist nu teveel laugh.gif" border="0

Posted

ok, kan je me uitleggen hoe je dat doet? Ik ben echt een beginneling zoals je merkt, welke systemen kun je er dan zoal opzetten? Ik maak gebruik van het programma gold140....

Posted

je kunt er nu irdeto/betacrypt,seca/nagra,viaccess

meekijken.je irdento cam MOET wel gepatched zijn.

ook denk ik dat je met een gold progr. geen funcard's

kunt branden dat moet je even nakijken.maar het is allemaal de moeite waard.

groeten

ps heb even op satpages

gekeken maar ik denk dat je dan een nieuwe programmer

moet kopen,maar een funprogrammer is zo duur niet.<p>[ 30-12-2001: Bericht gewijzigd door: acid[X] ]</p>

Posted

Ik heb een mastera II programmer, ik moet even zien te achterhalen of het daar mee kan.

Ik snap alleen nog niet hoe je een kaartje meerdere keren kunt programmeren, maar dat zal wel in het programma aangegeven worden ofzo?

En , hoe kom ik er achter of mijn irdeto cam gepatched is?

Posted

met chipcat of cardwrither kun je dan funcard's branden.en gewoon voor het schrijven even het kaartje

schoon maken en schrijven maar.kun je nu op je humax

het duitse pw kijken of nl discovery,of franse c+

als het een van deze is is je cam gepatched.

groeten

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...