Guest Posted December 27, 2001 Posted December 27, 2001 Ik maak gebruik van 2 gold kaarten in mijn humax 5400. Mis ik bepaalde zenders omdat ik geen fun kaarten gebruik? Ik snap echt niet wat het verschil is tussen deze kaarten.......?
Guest Posted December 29, 2001 Posted December 29, 2001 simpel,FUNcard heefd meer geheugen je kunt er veel meer op schrijven,zo is het mogelijk om er 3 systemen op een kaart te schrijven <img src="graemlins/beerchug.gif" border="0" alt="[Proost!]" /> groeten ps koop snel een kaart,je mist nu teveel
Guest Posted December 29, 2001 Posted December 29, 2001 ok, kan je me uitleggen hoe je dat doet? Ik ben echt een beginneling zoals je merkt, welke systemen kun je er dan zoal opzetten? Ik maak gebruik van het programma gold140....
Guest Posted December 29, 2001 Posted December 29, 2001 je kunt er nu irdeto/betacrypt,seca/nagra,viaccess meekijken.je irdento cam MOET wel gepatched zijn. ook denk ik dat je met een gold progr. geen funcard's kunt branden dat moet je even nakijken.maar het is allemaal de moeite waard. groeten ps heb even op satpages gekeken maar ik denk dat je dan een nieuwe programmer moet kopen,maar een funprogrammer is zo duur niet.<p>[ 30-12-2001: Bericht gewijzigd door: acid[X] ]</p>
Guest Posted December 30, 2001 Posted December 30, 2001 Ik heb een mastera II programmer, ik moet even zien te achterhalen of het daar mee kan. Ik snap alleen nog niet hoe je een kaartje meerdere keren kunt programmeren, maar dat zal wel in het programma aangegeven worden ofzo? En , hoe kom ik er achter of mijn irdeto cam gepatched is?
Guest Posted December 31, 2001 Posted December 31, 2001 met chipcat of cardwrither kun je dan funcard's branden.en gewoon voor het schrijven even het kaartje schoon maken en schrijven maar.kun je nu op je humax het duitse pw kijken of nl discovery,of franse c+ als het een van deze is is je cam gepatched. groeten
Recommended Posts