Guest Posted December 28, 2001 Posted December 28, 2001 Op mijn Hummie5400 met Funcard zijn de Franse/Italiaanse en Spaanse kanalen op zwart. De Nederlandse draaien nog wel evenals PW. Ik heb gekeken maar de jan. keys staan erop. Ben ik de enigste?
Guest Posted December 28, 2001 Posted December 28, 2001 Hier exact dezelfde configuratie. Alles werkt <img src="graemlins/thumb.gif" border="0" alt="[Duimpje]" />
Guest Posted December 28, 2001 Posted December 28, 2001 Ik snap er niets meer van. Kaartje erin en eruit, geen beeld. Hummie aan en uit, geen beeld. Opnieuw geprogd, geen beeld op Kiosk, even kijken op Taq en jawel..beeld. Terug naar Kiosk en ja hoor, nu ook weer beeld op Kiosk en alle andere Franse C+. Palco is ook weer aanwezig. Probleem dus opgelost al snap ik niet echt wat er nu allemaal gebeurt is.
jonas Posted December 28, 2001 Posted December 28, 2001 Hi,<p>dat komt bij mij ook wel eens voor. Ongeveer een keer op de tien keer proggen, dan pikt de receiver de kaart niet meer. Als ik de fun-kaart dan nog een keer helemaal opnieuw prog, dan werkt het wel.<p>Ik gebruik chipcat 2.3, en doe nu eerst altijd een clear funktie voordat ik prog. Het is daardoor iets beter geworden.<p>Suc6 and have fun...<p>Jonas<p>jonas Greetz van Jonas Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV
Recommended Posts