Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Is er iemand die mij de gebruiksaanwijzingen van ISVedit kan doe toekomen?

Ik kan niet er achter koman wanneer je nu iets moet aanvinken en hoe dat zit met de juiste plaats van de codes (OC

/OD/OE) frown.gif" border="0

Posted

Hoi,<p>kijk maar eens op http://www.lunarpages.com/brutus/<p>Iedere keer als je iets wijzigt moet je het vakje daarvoor aanvinken (en bij de seca keys op "-->" klikken) en vervolgens wegschrijven naar memory.<p>Groeten,

Sten

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...