Guest Posted December 29, 2001 Posted December 29, 2001 Hallo, Is er iemand die mij de gebruiksaanwijzingen van ISVedit kan doe toekomen? Ik kan niet er achter koman wanneer je nu iets moet aanvinken en hoe dat zit met de juiste plaats van de codes (OC /OD/OE)
Guest Posted January 2, 2002 Posted January 2, 2002 Hoi,<p>kijk maar eens op http://www.lunarpages.com/brutus/<p>Iedere keer als je iets wijzigt moet je het vakje daarvoor aanvinken (en bij de seca keys op "-->" klikken) en vervolgens wegschrijven naar memory.<p>Groeten, Sten
Recommended Posts