Guest Posted January 3, 2002 Posted January 3, 2002 Wie kan mij vertellen welk programma ik moet gebruiken om een Funkaart te progen , heb zelf chipcat en icprog , maar kan geen secafun proggen, WAT DOE IK VERKEERD , en of welk programma ben ik nodig.<p>bijvoorbaat mijn dank.
Guest Posted January 3, 2002 Posted January 3, 2002 probeer het eens met ***geen-reclame***, het is te vinden by Duwgati op de site... ohja ik heb je even verplaatst naar het juiste forum mvg
Recommended Posts