Jump to content

Recommended Posts

Posted

Wie kan mij vertellen welk programma ik moet gebruiken om een Funkaart te progen , heb zelf chipcat en icprog , maar kan geen secafun proggen,

WAT DOE IK VERKEERD , en of welk programma ben ik nodig.<p>bijvoorbaat mijn dank.

Posted

probeer het eens met ***geen-reclame***, het is te vinden by Duwgati op de site...

ohja ik heb je even verplaatst naar het juiste forum

mvg

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...