Ga naar inhoud


Is dit een probleem met de COM-poort?


sjem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Toen ik probeerde vanmiddag weer beeld te krijgen op 1W (Conax-kanalen, populair pakket hier in Noorwegen), lukte dat niet. Receiver bleef ook hangen, dus ik dacht: nu wordt het tijd om hot 1.4 over de 1.2 installeren. Dat lukte zonder probleem (gecontroleerd in het menu) en vervolgens voerde ik zoals altijd met dsr 9500 3.0 wat nieuwe cijfertjes in. Maar toen gebeurde er niets - geen beeld. Ook het uitlezen lukte niet, maar dat was al nooit gelukt met mijn laptop met Windows 98 SE. Het wegschrijven was tot dusver wel gelukt - getuige het feit dat ik beeld had.

 

Toen maar een oude desktop genomen (200 MHz, Win 98)- en toen lukte alles wel. Zelfs uitlezen lukt daarmee. Wat ik niet snap is waarom op mijn laptop HU 15 wel contact krijgt met de 5400 (uploaden hot emu 1.4) en dsr 9500 3.0 niet. Het enige wat anders was dan voorheen was dat ik mijn laptop de laatste week heb gebruikt om een Strong 8000 te patchen voor een vriend - daarbij gebruik je zowel een com-poort als de parallelle poort. De enige instelling die ik heb veranderd is een "generic text" printer instellen, maar dat is volgens mij voor de parallelle poort. Iemand enig idee of dit er iets mee te maken heeft?

 

Bedankt,

 

Sjem.

Link naar reactie
Delen op andere sites


BESTE BOBOR WAT IS DE GOEDE SETINGS VOOR DSR 9500EMU ED30

WANT IK HEB OOK PROBLEMMEN ER MEE IK KAN NIET LADEN NAAR HUMAX EN OOK NIET VAN HUMAX KAN JE MISCHIEN DEGOEDE SETINGS OPSTUUREN IK GEBRUIK OPDE LAPTOP OOK NOG EENS USB TO SEREEL KABEL EN DAAR TUSSEN DE 0 MODEMKABEL KAN DAT DE BOOS DOENER ZIJN

DE MIJNE ZIEN ER ZO UIT

SETTINGS]

DEFAULTPORT=2

autoupdate=1

WRITEDELAY=10

FWCHECK=0

FASTWRITE=1

E-BYTE=FF

[sOFTCAMKEY]

URL=http://.........../files/SoftCam.Key

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dinges en sjem ik gebruik ook zo een kabel bij mij staat de compoort op 1 en in de instellingen van de kabel ook.configuratie-systeembeheer-computerbeheer-apparaatbeheer-poorten en dan zie je de naam van de kabel staan.dan op de naam rechterklik en eigenschappen aanklikken dan zie je bij poorten de instellingen en daar kun je deze veranderen naar degene die je wil en even terug opstarten is wel uitgelegd voor winxp.lukt bij mij zonder problemen,werk wel met DSR 9500 EMU ED 27D maar bij mij lukt dan hu 1.5 niet heb ook alles al geprobeert maar krijg deze niet werkend

 

groeten marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...