Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo ik ben een nieuweling op dit gebied.<p>ik heb het volgende probleem, ik heb het kaartje met, geladen met Flash 3.0 en met de goede key's voor een aantal providers.<p>ik heb dat een keer of vier geaan, daarna hele nieuwe software er in gestopt. Nu zegt mijn DST 5816 van Philips, stop er de kaart in.<p>Vraagje, is de kaart nu naar zijn voorvaderen, of is hij nog bruikbaar.<p>

Groetjes Bertje mad.gif" border="0 <img src="graemlins/huilen.gif" border="0" alt="[Huilen]" />

Posted

Gelukkig, kaart werk weer en goed.<p>Volgende vraag, hoeveel providers kan ik er op zetten en welke voor de Astra.<p>Bertje confused.gif" border="0wink.gif" border="0

Posted

pak de 5in 1 file daar staan genoeg providers op, alleen een nadeel met de philips kun je een aantal providers niet bekijken waaronder bv premw. laugh.gif" border="0

Posted

begrijp ik dit goed?<p>hebben jullie een fun kaartje met de flash 3.0(5in1 atmel soft) in een philips DST5816(seca mediaguard ontvanger) aan de praat? of hebben we het over bv de moscas fun file ofzo?

mvg

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...