Jump to content

Recommended Posts

Posted

Legt het aan mij of hebben meer mensen hier last van?

mijn humax slaat direct vast waneer ik of somige franse kanalen afstem.

Weet iemand raad??

Posted

Die discussie loopt al een maand of twee. TPS zend 'attack-signalen' uit die het beeld doen laten vastslaan. Er zijn zelfs berichten dat hele receivers permanent naar de knoppen zijn<p>Fidel

Posted

Bedankt voor je reaktie!

Is hier dan niks aan te doen ? ik zag bij duckfiles wel een baar anti atack bestanden staan.

Ik weet alleen niet hoe ik deze met de boris 5-1 op een funcard kan programmeren.

Posted

Ik zou de TPS tijdelijk verwijderen uit mijn settinglijst. Heb je geen last meer van die vastlopers.

Avensis

Posted

Men beweert (ik heb het niet geprobeerd) dat als er maar 1 provider op de kaart staat (TPS dus) dat dan de zaak gewoon werkt. <p>Je zou dus een tweede kaart kunnen maken met alleen TPS erop en bij de eerste kaart TPS eruit.<p>Loopt ie ook niet vast<p>Fidel

Posted

ja 5 in 1 van boris kan ik wel programeren, maar hoe krijg ik nu alleen tps op een kaart?

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...