aukemuis Geplaatst: 25 juni 2004 Geplaatst: 25 juni 2004 En van Bandridge is er ook een kabel (scart naar 3* tulp)
Gast Geplaatst: 4 juli 2004 Geplaatst: 4 juli 2004 wie kan de nieuwe software van mei 2004 voor de 4000 PVR via PM versturen de link http://www.topfield.co.kr/ werkt niet thanks robfra
alx Geplaatst: 4 juli 2004 Geplaatst: 4 juli 2004 Ik denk ook dat het topfield.coM.kr moet zijn??? Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Hoogste veldje Geplaatst: 4 juli 2004 Geplaatst: 4 juli 2004 Nee hoor, co is goed. De site is overigens (weer?) in de lucht.
grunnsat Geplaatst: 5 juli 2004 Geplaatst: 5 juli 2004 Citaat: Een kabel van scart naar component, dus rood,groen,blauw, bestaat volgens mij niet. Ik heb het in diverse winkles nagevraagd. Ik wilde nl ook vanuit mijn Topfield een scartkabel naar mijn NAD A/V reciever met componentingang kopen, maar dit kan niet en zal het dus met de S-video uitgang moeten doen. Naar mijn mening iets minder van kwaliteit als de coponent aansluiting. Ik neem aan dat je met 'component' op composiet video doelt. Er zijn met dit soort apparatuur drie mogelijkheden om een video signaal te transporteren. De beste methode is RGB, daarna komt wat meestal s-vhs genoemd wordt, en als laatste composiet video. Heb je dus op de A/V receiver de mogelijkheid van s-vhs, dan kun je die beter nemen dan composiet video.
Gast Geplaatst: 5 juli 2004 Geplaatst: 5 juli 2004 Ik begreep dat hij met "component" die losse "bajonet" pluggen bedoelde die je achterop (grote) VGA monitoren aantreft (omdat hij naast "component" ook nog "composiet" noemde). Met deze "component" connectoren heb je 5 pluggen voor RGBHV (H = horizontal sync en V=vertical sync). Dat is identiek aan het VGA signaal dat je PC uitstuurt door die D-sub. Van zo'n VGA signaal kun je vrij eenvoudig een RGB signaal maken (met wat diodes enzo), weet google wel te vinden. Andersom is andere koek. Deze component is in principe kwalitatief gelijk aan RGB, omdat deze onbeperkte bandbreedte biedt op alle kleurkanalen. S-Video en composite zijn beperkt in bandbreedte omdat ze kleurinformatie moeten combineren.
Gast Geplaatst: 6 juli 2004 Geplaatst: 6 juli 2004 Wordt hier niet component bedoeld zoals op dvd-spelers, projectoren en enkele tv's ? Dus gewoon rood, groen en blauw stekkertje (geen RGB!) wat ook via scart uitgestuurd wordt? Ik heb mijn dvd-speler via component aangesloten wat echt een verbetering is t.o.v. svideo.. voor topfield nog niet geprobeerd..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen