Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zondag 20-1, 10.00 uur het hele seca pakket eruit, wel ngc en disc.en xzone en cinema.

allsas 4.0. paarse fun, en 3 in 1, ben ik de enige ,met de orginele en gold wel beeld in irdeto.

Sjaak <img src="graemlins/huilen.gif" border="0" alt="[Huilen]" />

Posted

Hai Sjaak<p>hier alles nog aanwezig,zowel op de gold als fun nergens last van.

grtz hendrik b wink.gif" border="0

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...