Ga naar inhoud


Crash bij PAL naar PAL+?


frozen-sky

Aanbevolen berichten

Ik draai de laatste ruDream, en nu crashed de hele boel om 't moment dat een zender van PAL naar PAL+ formaat overspringt, althans dat vermoed ik. Ik moet zeggen dat ik 't nog niet eerder bij andere images gezien heb, maar kan iemand dit bevestigen, of moet ik op zoek naar een andere oorzaak en zijn het toevallig andere random crashes

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

 

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Ik draai de laatste ruDream, en nu crashed de hele boel om 't moment dat een zender van PAL naar PAL+ formaat overspringt, althans dat vermoed ik. Ik moet zeggen dat ik 't nog niet eerder bij andere images gezien heb, maar kan iemand dit bevestigen, of moet ik op zoek naar een andere oorzaak en zijn het toevallig andere random crashes


Hoogstwaarschijnlijk is die image gebaseerd op 1.07.4 van Dream en daar gebeurt dat inderdaad mee. Image die dream.o van 1.07.3 in gebruik heeft is de oplossing

Peter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor de reply. Had natuurlijk beter moeten zoeken aangezien dit topic al beantwoord was... Heb nu de oude dream.o erin zitten, nu even wachten op een PAL+ uitzending... :-)

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

 

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...