Jump to content

Recommended Posts

Posted

Snap er niets van. Als ik Boris erop kwak, geen signaal. Met een veel

Posted

Snap er ook niets van <img border="0" title="" alt="[in de war]" src="images/icons/confused.gif" />

 

Van de vorige posting bedoel ik <img border="0" title="" alt="[Flinke grijns]" src="images/icons/laugh.gif" />

 

Groeten,

 

sattaz

 

<small>[ 24-02-2002, 11:15: Bericht gewijzigd door: sattaz ]</small>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...