Guest Posted February 24, 2002 Posted February 24, 2002 Snap er niets van. Als ik Boris erop kwak, geen signaal. Met een veel
Guest Posted February 24, 2002 Posted February 24, 2002 Snap er ook niets van <img border="0" title="" alt="[in de war]" src="images/icons/confused.gif" /> Van de vorige posting bedoel ik <img border="0" title="" alt="[Flinke grijns]" src="images/icons/laugh.gif" /> Groeten, sattaz <small>[ 24-02-2002, 11:15: Bericht gewijzigd door: sattaz ]</small>
Recommended Posts