Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo

Ik krijg sinds vanmiddag geen beeld meer bij taqualla op de astra hij geeft onder in de zender info balk (HSS1000IR Gepatcht) te zien wat erop is maar dan wordt het beeld zwart soms is er reclame op ,dat kan ik wel kijken .

Kan dit te maken hebben met de funcard,boris5in1 file ? dat de key verlopen is ofzo

-------------------------------------------------

Mvg,

Marcel

Posted

Zamora van jouw deco heb ik geen verstand (van welke wel eigenlijk?) Ik heb hier een philips dsx 7071 en heb nu met goldkaart (weer) beeld en met funkaart beiden op C+/Taquila/Kiosk/Palco.

 

Als je wilt wil ik wel een funfiletje sturen, kun je die eens proberen! Weet nog niet of ie het op 1 maart ook nog doet.

 

Gr. John.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...