Jump to content

pm onleesbaar????

Guest BIG JOHN

Recommended Posts

@Toxic[Q]<BR>Krijg regelmatig PM toegestuurd,en bij het willen beantwoorden van deze krijg ik steeds de boodschap "you are not the recipient for that private message".maar toch is deze aan mij gericht.<BR>Dus sorry mensen(Armageddon6666,Spike..) maar heb de laatste tijd geen PM kunnen beantwoorden.<P> frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Doe dat de volgende keer even per e-mail a.u.b.<BR>Probeer het nu weer eens. Wel eerst die oude berichten wissen. Je kunt die mensen altijd nog beantwoorden door ze een <B>nieuwe</B> pm te sturen. Als ze in jouw buddy list staan is dat eenvoudig anders moet je dat even doen vanuit een bericht van betreffende member.<BR>Laat me wel even via PM weten of het werkt ok?<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 10-10-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.