Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik prog mijn funkaart met de mastera II op 3,5 mhz, op zich gaat dat goed. Ben toch wel nieuwsgierig wat het verschil is om te proggen t.o.v. 6 mhz en wat nu het beste is.

Posted

Ik werk met de mastera 2 en met windows 98 se en de clock snelheid op 6mhz en dat werkt echt goed ik heb nog nooit een probleem gehad met de funcard het enige is om ergens een goede hexfile vandaan te loaden.

Posted

Bepaalde proggers werkten alleen op 3.5 mhz.

De Mastera II kan je het beste op 6 mhz zetten(mode 0 Phoenix). Het schrijven gaat dan wellicht iets sneller.

Avensis

Posted

Bepaalde proggers werkten alleen op 3.5 mhz.

De Mastera II kan je het beste op 6 mhz zetten(mode 0 Phoenix). Het schrijven gaat dan wellicht iets sneller.

Avensis

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...