Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tja waarmee. Met je muis? <img border="0" title="" alt="[in de war?!]" src="images/icons/confused.gif" />

 

Ik neem aan je dat het over de Freecam hebt. Zo ja, zet dat er dan even bij want met NVRAM ... ERROR kunnen mensen niet veel.

 

Wat voor ontvanger heb / welke files gebruik je / welke versie van de Freecam software heb je.

 

En deze vraag hoort trouwens ook in : Dubbele kaartlezers, CI's & CAMS !!! Let daar in de toekomst even op!!!

Posted

Nee niet met zijn muis ,want dan had hij zijn vraag bij windows en co moeten plaatsen.

Maar lijkt me voor een regelmatig bezoeker van dit board ,een duidelijke vraag.

Inderdaad met zijn freecam 2.018 .

bezoek eens het forum dubbele kaartlezers ed

hier wordt een en ander besproken ,mogelijke oplossing de zogenaamde kina-patch.

 

wie het taatst lacht,is het traagst van begrip.

 

x i j starter

Posted

Ik krijg deze tekst regelmatig op het scherm.

Heeft iemand een idee waar dit door komt, en belangrijker, wat is hier aan te doen??

Kees.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...