Jump to content

Recommended Posts

Posted

Iemand enig idee hoe de MegaFuncard ATmega 161 moet programmeren (welke software + Programmer)

BVD

Posted

Bedankt voor de info,ik heb alleen het volgende probleem.Bij het schrijven naar de EEprom geeft hij "write error to 24Cxx".

De programmer doet dit zowel in MODE 0(6 mhz) als MOde 1(3,5).

Graag jullie mening hierover.

Posted

Heb je versie 1.81 of 1.82?

Ik kan het niet testen. Geen AT-mega. Maar volgens Ghostwriter zat er in 1.81 een bug in de AT mega loader file. Die zou vanaf 1.82 opgelost moeten zijn.

Suk6

Duwgati

Posted

Ik heb versie 1.82 ,maar hij blijft dit probleem geven !

Posted

Tja, dan moet je misschien eens proberen je probleem voor te leggen op het Stargate Board. Er is alleen 1 probleem: die zijn tot en met zondag a.s. uit de lucht. Lees de aankondiging zelf maar even.

http://64.23.80.81/board

Op het duitse board daar, is Ghostwriter actief. Hij is degene die ***geen-reclame*** (mede) heeft ontwikkeld.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...