xfiles69 Posted April 14, 2002 Posted April 14, 2002 Eerder zaten bij de 3/4/5in1 files een recoveryflash. Tegenwoordig kun je die niergens meer vinden,iemand enig idee waar ik dit weg kan halen? Ik heb het probleem dat een kaart het nioet meer doet en met zo een recoveryflash kun je dit z.g. "resetten"
Guest Posted April 16, 2002 Posted April 16, 2002 als je me een pm stuurt met adres tuuurlek <img border="0" alt="[Duimpje]" title="" src="graemlins/thumb.gif" />
Recommended Posts