Ga naar inhoud


Right click disabled on image


hsdm

Aanbevolen berichten

Ik heb een home-inventory programma waarin ik al mijn belangrijke bezittingen met foto heb opgenomen.

Nu ontbreken er nog een paar foto's en heb toevallig een pagina gevonden waarop iets is afgebeeld wat ik zoek.

Alleen.....als ik er met m'n rechtermuistoets op click dan krijg ik: "Right click disabled on image"

 

Ik weet dat je de gehele pagina kunt versturen naar je eigen email-adres maar is er niet iets simpels om dit op te lossen?

 

Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als dat niet lukt, kun je altijd nog gebruik maken van de printscreen button. Dan even met een paint achtig programmatje plakken en op slaan op schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Vaak laat shift+F10 het context menu'tje zien en kan je alsnog het plaatje opslaan.

 

Wel even eerst het plaatje met je linkermuisknop selecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat soms ook kan is het plaatje met je linkermuis knop aanklikken en vasthoudenen en verslepen naar de urlbalk, dan krijg je een nieuwe brouwser in c// met het plaatje erop. Meestal is ie dan wel te kopieeren. Veel succes

 

mvg Sylvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo pak ik het steeds aan:

Met rechtermuisknop ingehouden op het plaatje drukken.

Als de boodschap van 'copyright' of dergelijke verschijnt =>druk je op de spatiebalk,waardoor de boodschap verdwijnt.

Laat nu ook de rechtermuisknop los, en ziedaar het gewone snelmenu komt te voorschijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt het antwoord al zie ik... toch nog een toevoeging.. heel vaak wordt de right click afgevangen met een stukje javascript. Je kan vaak proberen javascript even in je browser uit te zetten.

 

Zelf surf ik altijd via proxomitron (gratis als je het nog kan vinden)... echt een perfecte tool om dit soort dingen te filteren. Standaard filter ik veel mouse-over events, windows resize events, etc. Wel een tool voor wat meer ervaren personen maar je gaat het echt waarderen als je er eenmaal mee om kan gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...