Ga naar inhoud


Bezoek site Lindows strafbaar...


Fredo

Aanbevolen berichten

 

 

 

Important Notice! Pending Lindows' appeal visitors from the Netherlands, Belgium, and Luxembourg are not permitted to access the Lindows.com website or purchase Lindows products.

 

Het is maar dat je het weet.

We mogen dus niet www.lindows.com bezoeken of die producten kopen dat geld voor belgen nederlanders en luxemburgers.

 

het word steeds gekker

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:



Important Notice! Pending Lindows' appeal visitors from the Netherlands, Belgium, and Luxembourg are not permitted to access the Lindows.com website or purchase Lindows products.

Het is maar dat je het weet.
We mogen dus niet www.lindows.com bezoeken of die producten kopen dat geld voor belgen nederlanders en luxemburgers.

het word steeds gekker


Hoe lang loop jij achter? Dat is idd een uitspraak van de rechter geweest, maar dat werd snel verholpen door er in NL, BE, LU en SE Lindash van te maken. Nu heeft het hele bedrijf Lindows een andere naam gekregen: Linspire, en daar mogen we gewoon op. Overigens was het anders ook niet strafbaar voor ons, maar voor het bedrijf achter Lindows.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het net gelezen en vond het wel grappig

vandaar mijn bericht

ik kwam inderdaad ook bij linspire uit maar dat schijnt niet zo lekker te werken, lees ik

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

ik kwam inderdaad ook bij linspire uit maar dat schijnt niet zo lekker te werken, lees ik


Het werkt net zo slecht of net zo goed als Lindows.. Ik vind Lycoris een leukere Windows-look-a-like distro, maar dat is mijn smaak.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

[color:"blue"] Het werkt net zo slecht of net zo goed als Lindows.. [/color]

Ja, zoals je al zei, het is gewoon LindowsOS met een andere naam

 

Ook wilde ik ff opmerken dat ze enkel de naam van het OS hebben veranderd in Linspire, het bedrijf blijft voorlopig nog Lindows Inc. heten.

 

je kan op www.linspire.com informatie vinden over het OS als je de site van Lindows Inc. wil hebben moet je nu op http://www.lindowsinc.com/ zijn.

 

[color:"blue"] Ik vind Lycoris een leukere Windows-look-a-like distro, maar dat is mijn smaak. [/color]

Over het algemeen zijn Lycoris, Xandros en Linspire zeer goede distro's voor beginners.

Persoonlijk ben ik niet zo voor het Windows-look-a-like gedoe van alle 3 deze distro's

Maar goed zoals je zegt is dat een persoonlijke smaak en het is natuurlijk een goed ding voor iemand die van windows overstapt omdat dit de overgang makkelijker maakt.

 

Lycoris lijkt me grafish wel de mooiste van deze 3

 

P.S.

Heb je al gehoord van ION Linux het zou een peoject zijn zoals "david" met als doel ALLE Windows 95/98/ME programma's te draaien (zou nu reeds mogelijk zijn volgens de site en ondersteuning voor windows NT zou later in het jaar volgen).

 

Het lijk nogal een duur systeem, vooral omdat het blijkbaar gewoon gebruik maakt van Win4Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...