mail4you Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 Hoe dan ook het probleem heeft in elk geval iets met de image te maken. Als ik een iets oudere image erop zet (bv rudream met 107.3) dan is er absoluut geen probleem. Is volgens mij dus ook geen probleem dat je met Elco's oplost (ik heb trouwens al lang 2 elco's aan de 12 & 5v aanhangen ==> wat toen wel alle problemen met bv het vasthangen bij het switchen naar het bestandsmenu oploste). grtz m4y
rai Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 Volgens mij is de oorzaak de freex emu die altijd actief is. Heb nog niet kunnen vinden waar ik die onschadelijk kan maken. In de laatste Ronaldd heeft hij die er vast ingezet. ZOu leuk zijn als in de volgende image deze er zo ingezet wordt dat je zelf kan kiezen of deze altijd actief moet zijn.
Gast Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 Stomme vraag, wat is uw signaal? Dream heeft graag een goede ontvangst en zeker geen BER.
Gast Geplaatst: 21 juni 2004 Geplaatst: 21 juni 2004 Hallo, Ik draai met Hydra Dianne en heb een Samsung 160 HD en heb geen free X, maar wel telkens vastlopers en inderdaad hoor je eerst de HD en dan doet ie niks meer. Alleen met restart mbv de 3 knoppen brengt hem aan de praat. Het kan dan toch niet aan de image liggen als hij bij zo veel verschillende im.hetzelfde probleem heeft? Ben benieuw wat de oplossing is. gr Gerardo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen