Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste lezer,

 

Toen ik 3 weken geleden mijn eerste funcard en progger binnenkreeg, heb ik op aanraden de 5 in 1 van satkoos geladen, en zelfs POLSAT deed het een paar dagen (nagra).

Daarna heb ik steeds diverse nieuwere files geprobeert, van satkoos, van boris, van mickey (geloof ik), van wat italianen, zelf geprobeert met isvedit de keys van duck erin te zetten, maar nooit meer nagra gezien.

 

Weet iemand of de keys inderdaad steeds niet kloppen, of kan er iets anders mis zijn ?

 

Mvg, Johan

Posted

Om de 2 a 3 dagen wisselt Polsat de keys, je kunt die bij ISVedit - editor - nagra - provider1 veranderen. Vergeet niet select all aan te klikken.

Keys vind je meestal bij rdi-sat.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...