Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er is een PicBineditor versie V8V9 waar je 5 in 1

files mee kunt editen. Er is echter een fake op het net waar je alleen een leeg zipfile ikoontje

download. Deze ben ik al op verschillende sites tegengekomen maar als ik de echte tegenkom mail ik hem wel effe. Als jij hem eerder tegenkomt mail hem dan ook naar mij aub Grtz Oxx

Posted

kijk een bij duwgati op zijn site bij downloads

Posted

Hallo,

Met ISVEdit 2.0 kan je alleen 3in1 editen.

Met wat voor een editor kan je dan 5in1 editen?

Wie kan me hiermee verder helpen?

Alvast dank voor de reacties.

Mvrgr Harvey

Posted

Hee Harvey je hebt een PM

Grtz Oxx

Posted

Met PICBINED kun je inderdaad probleemloos de S*CA keys van je 5 in 1 file editten, hoe zit het met de Irdeto en Beta keys ??

 

<img border="0" title="" alt="[in de war?!]" src="images/icons/confused.gif" /> <img border="0" title="" alt="[in de war?!]" src="images/icons/confused.gif" /> <img border="0" title="" alt="[in de war?!]" src="images/icons/confused.gif" />

 

IQ

 

<img border="0" alt="[Duimpje]" title="" src="graemlins/thumb.gif" /> <img border="0" alt="[biertje??]" title="" src="graemlins/bavaria.gif" />

Posted

Ik ben er nog niet helemaal in thuis maar als je

rechts in het scherm enable klikt kun je links je codering aanpassen en volgens mij kun je dan de providers van andere coderingen editen.

Grtz Oxx

  • 3 weeks later...
Posted

Weet iemand misschien of er ook een manual oid van ISVEDIT ergens beschikbaar is?

Het lijkt me een krachtig programma, maar met handleiding is er waarchijnlijk wel meer uit te halen.

bvbd

Gert

Onderzoek het nieuwe, maar vergeet het oude niet.

Er is al veel uitgezocht; je moet het alleen weten te vinden.

Posted

Hoi,

 

Ik edit alles altijd met ISVedit3b.

Deze kan zonder problemen 5in1 aan.

 

Probeer het maar eens met deze versie..

 

Grz

Posted

Deze versie heb ik ook. Ik heb er zelfs al wat mee geexperimenteerd. Maar ik was eigenlijk op zoek naar een handleiding.

thnx

Gert

Onderzoek het nieuwe, maar vergeet het oude niet.

Er is al veel uitgezocht; je moet het alleen weten te vinden.

Posted

Als er ongeveer een maand geleden gevraagd werd in dit forum of een manual beschikbaar is en jullie nog steeds erom vragen dan lijkt het evident dat er geen manual te vinden is....

 

je zou hem zo van me kunnen krijgen als ik er zelf een gevonden had.

 

als je nu specifieke vragen stelt over ISVedit wordt de accumulatieve kennis van het forum je manual <img border="0" title="" alt="[big Grin]" src="images/icons/laugh.gif" />

Posted

@tonskidutch,

Bedankt voor je reactie.

Ik ben bijna dagelijks op het board. Helaas heb ik geen tijd om alle postings door te nemen. De vraag over het manual heb ik dan ook gemist. Mijn eigen ervaringen zal ik vastleggen en tzt aan de gemeeenschap aanbieden in het nieuwe forum in het faq gedeelte, of via Duwgati als hij geinteresseerd is. Probleem is dat mijn 'logboek' gegevens bevat die, zoals je wel kunt vermoeden hier niet zijn toegestaan.

Hierdoor is het niet mogelijk om tussentijdse versies te publiceren.

CU@26?

Gert

Onderzoek het nieuwe, maar vergeet het oude niet.

Er is al veel uitgezocht; je moet het alleen weten te vinden.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...