Guest Posted May 7, 2002 Posted May 7, 2002 Hoi.... Weet iemand of de taquilla zenders binnekort terug komen???? Of zijn ze al hersteld???? Thx......
Guest Posted May 7, 2002 Posted May 7, 2002 Ze zijn nooit weggeweest alleen nu gecodeerd in SECA II wat nog niet gekraakt is.
Guest Posted May 7, 2002 Posted May 7, 2002 Thx..... Als ze weer aan het praat zijn, kun je mij een mailtje sturen... Alvast bedankt.....
FredjeV Posted May 7, 2002 Posted May 7, 2002 Ach stuur mij dan ook gelijk een meeltje <img border="0" title="" alt="[Flinke grijns]" src="images/icons/laugh.gif" /> <img border="0" title="" alt="[Flinke grijns]" src="images/icons/laugh.gif" /> <img border="0" title="" alt="[Knipoog]" src="images/icons/wink.gif" /> Rebox RE8500 V2.11.34
Recommended Posts