Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi....

Weet iemand of de taquilla zenders binnekort terug komen???? Of zijn ze al hersteld????

Thx......

Posted

Ze zijn nooit weggeweest alleen nu gecodeerd in SECA II wat nog niet gekraakt is.

Posted

Thx..... Als ze weer aan het praat zijn, kun je mij een mailtje sturen... Alvast bedankt.....

Posted

Ach stuur mij dan ook gelijk een meeltje <img border="0" title="" alt="[Flinke grijns]" src="images/icons/laugh.gif" /> <img border="0" title="" alt="[Flinke grijns]" src="images/icons/laugh.gif" /> <img border="0" title="" alt="[Knipoog]" src="images/icons/wink.gif" />

Rebox RE8500 V2.11.34

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...