Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hey,

 

Ik kan dus maar geen funcards schrijven. Als ik ***geen-reclame*** gebruik (AVR...) en wil schrijven geeft em de foutmelding : sync error.

Als ik chipcat gebruik zegt hij : Cant write EEPROM.

Gewone secafiles voor goldcard kan ik schrijven.

Ik heb een mastera.

Alvast bedankt !

Groeten

Posted

Met een mastera II, de juiste files, chipcat en de handleiding van Duwgati werkt het bij mij prima.

Grtz

Gert

Onderzoek het nieuwe, maar vergeet het oude niet.

Er is al veel uitgezocht; je moet het alleen weten te vinden.

Posted

Hallo Doolby,

 

als je gebruik maakt van ***geen-reclame***, dan weet ik waarschijnlijk wel waardoor deze fout wordt veroorzaakt. ***geen-reclame*** zegt namelijk dat je je progger in mode 1 (Atmel mode) moet zetten. Als je een mastera gebruikt, dan moet je de progger in mode 4 zetten. Op de mastera is mode 4 namelijk de Atmel mode.

 

Groetjes,

 

Arend.

Posted

Bedankt !!

Dat was dus de oplossing (samen met het feit dat de voeding 12volt moest zijn ipv 7.5volt <img border="0" title="" alt="[smile]" src="images/icons/smile.gif" />

Groeten !

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...