Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo, Mijn Aston Simba 202 draaid prima met

G*ldcards. HEb nu ook funprogrammer en een funcard. Verschillende Funseca geprobeerd maar

zonder resultaat. Waarom werkt dit niet? Volgens de statistieken zit er in de Simba een 1.05 astoncrypt embedded. Wie weet werkende files voor SECA en VIA te vinden? Tks

Posted

hallo haas je hebt een PM

 

groeten LEX

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...