Ga naar inhoud


Canal+: 2 nieuwe radio kanalen...?


Gast

Aanbevolen berichten


Huhh,<P>Heeft Freek z'n 3 meter bak van zolder gehaald?<P>Laat Canal+ maar eens wat doen aan die baggerkwaliteit van de T.V. kanalen. Ik vind dat het nederlandse Canal+ boeket er qua beeldkwaliteit het slechts afkomt van alle digitale pakketten of Astra en Hotbird!!!<P>De HMG-zenders mogen wel oppassen dat ze geen gedonder krijgen met hun adverteerders . . . Ik zal echt niet de enige zijn die dit opvalt!<BR> <BR>Groet,<BR>Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan toch ook niet anders! <BR>Hoe meer kanalen er op die paar transponders zitten hoe beter. Dat brengt tenminste op!Denk eens aan het kostenplaatje, een glimmend pand heeft toch ook een glazenwasser nodig. En als er dan nog geld overblijft kan je daar mooi een dikke gepanserde AudiA8 voor huren laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P><BR> rolleyes.gif" border="0 Zo de waard is vertrouwd ie zijn gasten....... rolleyes.gif" border="0<P>Beter een rot sfeer dan geen sfeer wink.gif" border="0<p>[ 17-10-2001: Message edited by: satwilly ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het ten dele met jullie eens, maar toch gebruikt c+ de transponders heel effectief, want zij gebruiken de bandbreedte<BR>van de transponder van een andere zender als deze weinig bandbreedte nodig heeft.<BR>Voorbeeld, als c rood autorace uitzend dan heeft dat veel bandbreedte nodig, en die gebruikt hij dan van b.v.Ned 1, die op dat moment een praat progr.uitzend, en dus minder nodig heeft,en zo gaat dat met alle zenders in hun pakket.<BR>Minder symb.rate(bandbreedte) heeft wel kwaliteits verlies tot gevolg, maar daar kiest men voor.<BR>Een ander gevolg is,dat hoe hoger de symb.rate is hoe meer vermogen men van de transponder vraagt, dus men springt hier dus slim mee om(levensduur transponder).<BR>Bij mijn weten doet alleen c+ dit,er kunnen in principe dus meer zenders op 1 transponder<BR>wan als je weet wat de transponder huur kost dan loont dit de moeite voor c+<BR>73's Sjaak<BR> laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

neemt niet weg dat er nog niemand ook maar enig suggestie heeft gedaan om wat voor 2 audiokanalen het zal gaan...<BR>persoonlijk denk aan Veronica FM (nee geen Yorin FM) omdat die eind deze maand weer wilden beginnen met uitzenden.Verder zou Noorzee FM ook welkom zijn.......

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjaak,<P>Vanuit technologisch oogpunt vind ik het allemaal prachtig!! Feit is wel dat ik af te toe kotsend en brakend de kamer uitloop. Daarvoor heb ik geen dure wide-screen TV gekocht. Bahhh, het beeld is soms echt NIET OM AAN TE ZIEN op het nederlandse C+ boeket!<P>Met gemengde gevoelens denk ik af en toe terug aan mijn oude UHF-hark op het dak!! Wat een prachtige beeldkwaliteit gaf dat op de nederlandse zenders . . .<P>Ach, niet elke vooruitgang is een (beeld)verbetering!! (deze kreet hou in er in!!)<P>Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft die twee "test" kanalen:<BR>volgens mijn Mediamaster gaat het hier om één radio en één TV-kanaal.<BR>Desalnietemin ben ik ook zéér benieuwd naar de uiteindelijke invulling van die kanalen.<BR>(denk ook Veronica...)<P>Grz,<BR>MATTHIJS

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt er dan eindelijk toch nog een kanaal dat de moeite waard wordt, want die kanalen van anaal - wordt ik nou helemaal ziek van.<P>Ik zet een kanaaltje van C*N*L + op als ik niet kan slapen. Als ik dan naar zo hypermoderne film van hun kijk val ik meestal zo in slaap, geen idee waarom smile.gif" border="0<P>Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...