Ga naar inhoud


[ET9000] Nokia dvb setting list laad probleem


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben tijdje bezig nieuwe setting list te laden in mijn media master 9500 .<BR>aangesloten op com 1 met seriele kabel<BR>dvd edit geeft aan dat mediamaster niet reageerd waar kan de oorzaak liggen wie heeft voor mij wat opties<P>bvbd kc<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi<P>Probeer eens de firmware (dvb2000) opnieuw te laden liefst een recente versie.<P>Als dit werkt dan kan je het probleem met je compoort of kabels al uitsluiten.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat laatst lijkt me nog al een voorbarige conclusie. In het verleden is meerdere malen gebleken dat alleen het aanpassen van de snelheid nodig is. De snelheid in de mediamaster en in dvbedit moeten nl gelijk zijn<P>------------------<BR>---------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig gisteren het zelfde probleem<BR>Gehad.<BR>Maar dan wel verbinding,hij gaf een time out<BR>verder gebeurde er niets.<BR>Even de nokia een reset gegeven <BR>daarna had ik geen problemen meer.<BR>(Hij had eigelijk nog wat meer kuren)<P>Wel een 0 modem kabel gebruiken.<P>Prom<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slechte kabel misschien? Heb ik ook gehad. Stekkertjes uit-in en weer verder...<P>Of probeer eens een lagere snelheid. Er vanuit gaande dat iedereen altijd met 38400bps naar z'n box zit te blazen... probeer eens 19200bps (in zowel box als computer). Heeft ook al voor mij gewerkt.<P>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

NOU HIER OOK ZO,N PROBLEEM.<BR>OOK DVB EDIT,HIJ GEEFT AAN <BR>MEDIAMASTER DOESNT RESPOND ON SERIAL????<BR>ALLE SNELHEDEN GEPROBEERD IN DAT EDIT <BR>PROGRAMMA.<BR>MAAR WAT BEDOEL JE SNELHEID VAN DE BOX,WAAR<BR>EN REGEL JE DAT DAN??<BR>LET ME KNOW.<BR>REMCO<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...