Jump to content

[Nokia] nokia wachtwoord probleem(help)


Recommended Posts

Posted

wie kan mij helpen ik heb een nokia 9200,<BR>als ik in het menu wil komen moet ik een code ingeven .<BR>is hier iets voor nieuwe software heb ik al geladen <P><BR>alvast bedankt!!!!!!!!!<BR><P>------------------<BR>

Posted

Beste W...., ik bedoel Simpel<P>Volgens mij weet je de oplossing al omdat je gisteren bij mij bent geweest en ik je het hebt verteld.<P>Voor de andere: 220V eruit, de drie toetsen ingedrukt houden en gelijktijdig 220V erop, alles wordt gereset naar default firmware situatie.<P>Leuk om je hier te zien op dit board.<P>------------------<BR>

Posted

hé bedankt .........<BR>ik ben alleen niet degene die bij je is geweest?!<BR>ik heb 'm gereset en hij doet het weer ....<P>nogmaals bedankt!!!!!!!!!!!!!!<P>groetjes simpel.<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...