Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik ben in het bezit van een nokia 9600 ci.Heb dr overflow erop staan 1.79. Kan op het moment alle irdeto gecrambelde kanalen ontvangen. Mijn vraag is kan ik met mijn ontvanger ook seca ontvangen wanneer ik de aston crip module erin plaats en wat voor software moet ik dan hebben. Of kan het gelijktijdig, zodat ik allen de ci modules om hoef te wissellen/ Bij voorbaat dank,<BR>Arno<P>------------------<BR>

Posted

Deze vragen zijn allemaal al eens beantwoord.<P>Lees de oude berichten maar eens door, hier staat zeker tussen wat je zoekt.<BR>Kijk ook bij andere forums.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's & Feeds

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...