Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hi,<P>Ik 'krijg' volgende week een satelliet pakket met Internet (Hetzinger) en een Nokia 9302 Tuner.<P>Is dit een goede keus als men optimaal gebruik wil maken van de verschillende software (+ extra kanalen :-) mogelijkheden?<P>Thanks,<P>Ron (Abolute Beginner!)

Posted

Hallo<P>FF een vraag heb je er een dvb kaart bijgenomen om te internetten ? Hoop het niet <P>Groetjes Avalon<P>------------------<BR>

Posted

Hi Avalon,<P>ja, niet goed ?<P>Het is een pakket met schotel kaart etc.<P><BR>Dit is allemaal nieuw voor me dus ben puur afgegaan op de verkoper....<P>Wat is je advies ?<P>Many Thanks,<P>Ron<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by Sonnie (edited 29 July 2000).]

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...