Ga naar inhoud

toegangs code 9800s

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kan in menu wel de toegangs code intikken maar het

probleem is dat hij geen zenders meer kan zoeken

hoe krijg ik dit op een andere manier voor elkaar

code is goed

Geplaatst:

Ik denk dat de experts hier wat meer informatie van je willen want het is nu vrij karig.

Geplaatst:

Ik denk dat je problemen hebt met een ontvanger nokia9800s.

Probeer het volgende eens.

alphasat.

Probleem: Ontvanger zit vast en geeft code GUrU 4496

Het kan soms voorkomen dat de Nokia9800 niet meer wil werken, en alleen de code GUrU 4496 op het display toont.

Om dit te resetten, doe het volgende:

1. Haal de netstekker uit het stopcontact.

2. Houdt de on/off knop ingedrukt, terwijl je de netstekker terug in het stopcontact duwt.

3. Op het moment dat op het display -- - - verschijnt laat je de on/off knop los, en druk je onmiddelijk de knop "up", deze vasthouden, en "down" indrukken.

4. Op het display verschijnt even CUSt. Tijdens lopende text "PULL tHe Cord" de netstekker eruit trekken.

5. Stekker terug erin

note: Soms verschijnt de text "PULL tHe Cord" niet, trek in dat geval de stekker er na 1-2 sec na het verschijnen van CUSt eruit.

note: Wanneer de volgorde van "up" en "down" andersom gedaan worden, dan verschijnt er op het display geen CUSt, maar FACt. Dit geeft de mogelijkheid om de ontvanger naar de fabrieksinstellingen te resetten.

Reset van alle instellingen (systeemcode terug op 1234)

Dit is dezelfde procedure al boven omschreven

1. Haal de netstekker uit het stopcontact.

2. Houdt de on/off knop ingedrukt, terwijl je de netstekker terug in het stopcontact duwt.

3. Op het moment dat op het display -- - - verschijnt laat je de on/off knop los, en druk je onmiddelijk de knop "up", deze vasthouden, en "down" indrukken.

4. Op het display verschijnt even CUSt. Tijdens lopende text "PULL tHe Cord" de netstekker eruit trekken.

5. Stekker terug erin

note: Soms verschijnt de text "PULL tHe Cord" niet, trek in dat geval de stekker er na 1-2 sec na het verschijnen van CUSt eruit.

note: Wanneer de volgorde van "up" en "down" andersom gedaan worden, dan verschijnt er op het display geen CUSt, maar FACt. Dit geeft de mogelijkheid om de ontvanger naar de fabrieksinstellingen te resetten

• 2 weken later...
Geplaatst:

probleem opgelost

vriendelijk dank voor de reacties

close topic

Geplaatst:

Ja dat wil ik ook wel weten, en daar kunnen anderen weer van leren, dus graag nog een posting van je me de oplossing..

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen