Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb mijn Nokia 9500 met een scsi kabel met de pc verbonden.<BR>Alles werkt tot nu toe prima, alleen als ik een cd met b.v. mp2 muziek wil gaan afspelen krijg ik geen geluid uit mijn nokia.<BR>De nokia geeft de mp2 files wel op het tv beeld weer,en als ik er een kies komt de player ook wel in beeld.<BR>Maar ik krijg er geen geluid bij, wie heeft hier een oplossing voor?<BR>Ik werk met een Nokia 9500, DVB2000 v1816, PC met Adaptec AU2940 scsi controller, Plextor RW4/2/20<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...