Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb een vraag je over het afstellen van een Diseqc motor, ik ben ben dus in het bezit van z'n ding en heb um al op diverse sat. afgesteld, alleen moet dus steeds in de DVB2000 (nokia 9500) software naar menu 8 -> 7 -> 1 -> 4 en dan via goto de juiste diseqc waarde invullen om de rotor te laten draaien naar de juiste positie, nou kan ik natuurlijk via DVB Edit bij de TV channels wel diseqc waarde 1 t/m 4 invullen maar dus niet hoger is er een manier om dit anders te doen ????<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...