Ga naar inhoud


Planet Hemp niet echt gelukkig


Gast Marky

Aanbevolen berichten

Juist deze bijdrage van Planet Hemp gelezen op Satpage:<P>Ich weise jetzt letztmalig darauf hin, dass ich es nicht dulde, dass auf Auktionen, wie bei een_of_andere_veiling_site Receiver mit meinem +CAM-Patch angeboten werden und damit Profit zu erzielen. <P>Ich habe den Patch ins Netz gestellt, um den Leuten eine Freude zu machen und weil ich Bock darauf hatte. Es ist eine bodenlose Frechheit, das man das nur in Deutschland und Holland nicht kapiert. <P>Auch werden jetzt Z-Boards angeboten, die den +CAM auf die Z-Maschinen flashen. Ich will das nicht! Sollen sie doch die originale Firm flashen. <P>Solange ich das weiter beobachte, gibt es kein Update. Kommt mir jetzt nicht wieder mit dem Spruch "Ja aber nur wegen den paar blöden Typen sollen wir büßen"! Bush bombt ein ganzes Land nieder wegen ein paar blöder Typen. <P>Bitte keine großen Diskussionen! Schön wäre es wenn unsere Freemail-Künstler mal diesem Pack die Geschäfte kaputt machen! Das wäre mal eine Sache, da würde ich sofort auf Sharewaregebühren vezichten! <P>PH

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan mij zijn reactie goed voorstellen, hopelijk veranderd hij ooit toch weer van gedachte? Zou het een goede zaak vinden als alleen Hemp van iedere Humax-patch gebruiker een vergoeding zou kunnen krijgen, maar ja hoe je zo'n regeling voor elkaar kunt krijgen??<P>Misschien dat de volgende opmerking zijn boosheid weer iets kan verzachten?<P>Ab dieser Woche liefert Humax den 5400Z nicht mehr mit der Möglichkeit ein J-Tag anzuschießen aus. <BR>Info: Importeur Humax Fussi52<P>C Ya,<BR>Lucky Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te beginnen heb ik groot respekt voor die jongen(s) van Planet Hemp.<BR>Alleen die opmerking en zijn zienswijze vind ik behoorlijk naif. Een beetje wereldvreemd eigenlijk.<BR>Wie weerhoudt mij ervan, mijn Hummer met of zonder PH patch te verkopen voor het hoogst mogelijk bedrag.....? Als hij een klein beetje commercieel inzicht had gehad, had hij met zijn "licencie" leuk kunnen verdienen.<BR>En dan niet naderhand lopen te mopperen dat dit gebeurt. Kun je toch niet tegenhouden. laugh.gif" border="0<p>[ 18-10-2001: Message edited by: svetik ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je raakt precies het punt....<P>PH is een hobbyist in hart en nieren die niet direct naar commercie grijpt....<P>Dat is voor sommigen misschien dom te noemen maar voor anderen is het juist iets om de man nog meer te gaan respecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alsjeblieft zeg! Ik lees ook al vanaf het begin satellite-board.de en daar had je een jaar geleden kunnen lezen dat deze Planet Hemp een aantal mensen "abzocker" noemde omdat zij geld vroegen voor hun eigen patch.<BR>Nu wil dezelfde Planet Hemp voor zijn patch +/- Fl 55,-- gaan vragen.<BR>Dat komt dus eigenlijk gewoon op hetzelfde neer.<BR>Ik meen dat hij zelfs een aantal keer garandeerde dat zijn patch voor iedereen gratis zou zijn en blijven. De andere patch was een "abzocker" patch en de personen die hem gemaakt hadden afzetters omdat ze er geld voor vroegen.<BR>Ik heb me in die vroegere discussies niet bemoeid omdat ik het toen al te dom vond om op in te gaan en je bij Duitsers nooit kunt weten wat er gebeurt als je als Hollander een kritisch bericht plaatst maar dit gaat echt te ver.<BR>Deze jongen denkt echt dat hij het ei van columbus heeft ontwikkeld en denkt zich daarmee de meest vreemde uitspraken te kunnen permiteren.<P>Buiten dat is dit het nieuws en info forum en uitspraken van planet hemp zie ik niet als nieuws.<BR>Antwoorden/vragen over humax zaken kunnen natuurlijk gewoon in het humax forum worden geplaatst.<P>groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...